[ A+ ] /[ A- ]

O KORONAVIRUSU

Koronavirus je nova bolezen.
Imenuje se tudi koronavirusna bolezen.
Zdravniki mu rečejo tudi COVID-19.
Bolezen je podobna gripi.
Koronavirus je zelo nalezljiv.
Človek s koronavirusom lahko okuži druge ljudi.

S koronavirusom se je okužilo
že zelo veliko ljudi
po vsem svetu.
To pomeni, da je koronavirus zelo nalezljiv.

Koronavirus lahko okuženi človek
s kašljanjem in kihanjem pusti na suhih površinah.
Zaradi dotikanja suhih površin se lahko
okužimo tudi mi.

Koronavirus se je prvič pojavil na Kitajskem.
Na Kitajskem se je okužilo ogromno ljudi.
Veliko ljudi je tudi umrlo.
Bolni ljudje iz Kitajske so šli v druge države.

Tam so se okužili tudi drugi ljudje.
S Kitajske se je virus razširil po vsem svetu.
Na primer v Nemčijo.
In Italijo.
Koronavirus je zdaj tudi v Sloveniji.
Slovenija je država,
v kateri živimo.

Ostati moramo mirni.
Koronavirus ni nevaren za vse.
Nevaren je predvsem za:
– starejše
– ljudi, ki imajo še druge bolezni.

Več o koronavirusu v lahkem branju si lahko preberete na spletni strani:

https://www.rtvslo.si/dostopno/o-koronavirusu-v-lahkem-branju/517035

Na spodnji povezavi si lahko ogledate poučen video o koronavirusu in o tem, kaj narediti, da zaščitite sebe in druge:

https://www.youtube.com/watch?v=BtN-goy9VOY&feature=youtu.be